ຊົມເຊີຍວັນສ້າງຕັ້ງ ພັກປະຊາຊົນປະຕິວັດລາວ ຄົບຮອບ 63 ປີ ຢ່າງສຸດໃຈ.                                                                                                                                                                           ພັກປະຊາຊົນ ປະຕິວັດລາວ ທີ່ມີກຽດສະຫງ່າໝັ້ນຍືນ.                                                                                                                                                                               ຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຜູ້ແທນທົ່ວປະເທດ ຄັ້ງທີ X ຂອງພັກ ໃຫ້ປະກົດຜົນເປັນຈິງ.                                                                                                                                                                       ຊົມເຊີຍວັນສ້າງຕັ້ງ ສປປ ລາວ ຄົບຮອບ 42ປີ.  

ອາຫານ 10 ຢ່າງທີ່ຊ່ວຍບຳລຸງສະໝອງ..

ອາຫານ 10 ຢ່າງທີ່ຊ່ວຍບຳລຸງສະໝອງ ແລະ ເພີ່ມຄວາມຈື່ຈຳ.

     ທຸກຄົນຮູ້ນຳກັນດີແລ້ວວ່າ "ສະໝອງ" ເປັນອະໄວຍະວະສໍາຄັນທີ່ສຸດໃນຮ່າງກາຍ ເຊິ່ງເຮັດໜ້າທີ່ຄວບຄຸມທຸກໆສ່ວນຂອງຮ່າງກາຍໃຫ້ເຮັດວຽກໄດ້ຢ່າງເປັນປົກກະຕິ ແລະ ແນ່ນອນວ່າເມື່ອດົນໄປປະສິດທິພາບໃນການເຮັດວຽກຂອງ ສະໝອງກໍສາມາດເສື່ອມສະພາບໄດ້ ເຊັ່ນດຽວກັບອະໄວຍະວະສ່ວນອື່ນໆໃນຮ່າງກາຍ ແຕ່ເຮົາສາມາດຢັບຢັ້ງການເສື່ອມ ແລະ ຟື້ນຟູການເຮັດວຽກຂອງສະໝອງໄດ້ດີ ໂດຍການກິນອາຫານທີ່ດີ ເພື່ອບຳລຸງສະໝອງເຊັ່ນ:

 1. ປາ: ການກິນປາ ໂດຍສະເພາະແມ່ນປາທູນ່າ, ປາແຊວມ່ອນ, ເຊິ່ງເປັນອາຫານທີ່ມີປະໂຫຍດສູງສຸດຕໍ່ສະໝອງຫຼາຍ.

 2. ໝາກໄມ້ຕະກຸນເບີລີ່: ເຊິ່ງໄດ້ແກ່ໝາກບູເບີລີ່, ສະຕໍເບີລີ່, ເຊີຣີ່ ຈະຊ່ວຍບຳລຸງສະໝອງລະບົບໄຫຼວຽນຂອງເລືອດໄປລ້ຽງສະໝອງ ຊ່ວຍຫຼຸດຄວາມດັນເລືອດສູງໃຫ້ສົມດູນ, ມີວິຕາມິນ ແລະສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະລະສຸງ ແລະຍັງຊ່ວຍປ້ອງກັນການສູນເສຍຄວາມຈຳໄລຍະສັ້ນ, ຊ່ວຍເພີ່ມຈຳນວນເຊວປະສາດທີ່ເຮັດໜ້າທີ່ຮັບຜິດຊອບໂດຍກົງຕໍ່ຄວາມຈຳ.

 3. ໄຂ່: ເຊິ່ງເປັນທີ່ຮູ້ຈັກກັນດີວ່າ ຊ່ວຍພັດທະນາລະບົບການເຮັດວຽກຂອງສະໝອງ ເຊິ່ງໂຄລີນໃນໄຂ່ຈະເຮັດໜ້າທີ່ສຳຄັນຕໍ່ການພັດທະນາການເຮັດວຽກຂອງສະໝອງ ແລະຄວາມຈຳ, ໄຂ່ໄກ່ສາມາດໃຫ້ພະລັງງານດົນຫຼາຍຊົ່ວໂມງ ເຊິ່ງບໍ່ເຮັດໃຫ້ຫິວຕະຫຼອດ.

 4. ຜັກຫົມ: ຊ່ວຍຫຼຸດອາການຄວາມຈຳເສື່ອມ ໂດຍສະເພາະແມ່ນຜູ້ຍິງ ເຊິ່ງມີການວິໄຈພົບວ່າຜູ້ຍິງໄວກາງຄົນທີກິນຜັກຫົມຮ່ວມກັບຜັກໃບຂຽວຊະນິດອື່ນໆຕະຫຼອດ ຊ່ວຍຫຼຸດອາການຄວາມຈຳເສື່ອມໄປໄດ້ເຖິງ 2 ປີ ຜັກຫົມມີເອນໄຊທີ່ີດີຕໍ່ຄວາມແຂງແຮງຂອງເຊວປະສາດ ແລະເສີມຄວາມແຂງແຮງໃຫ້ເຊວປະສາດ.

 5. ຖົ່ວ: ປະເພດຖົ່ວທຸກຊະນິດ ລ້ວນເປັນແຫຼ່ງລວມໂປຣຕີນ, ມີໄຟເບີສູງ ແລະມີໄຂມັນດີຫຼາຍ ທີ່ສຳຄັນຕໍ່ຂະບວນການຄິດ ແລະຄວາມຈຳ.

 6. ແຄລ໋ອດ: ຫາກຕ້ອງການກະຕຸ້ນໃຫ້ສະໝອງເຮັດວຽກຢ່າງສົດຊື່ນ ຄວນກິນໝາກໄມ້ສົດ ໂດຍສະເພາະແຄລ໋ອດສົດ ໃຫ້ກິນຢ່າງໜ້ອຍອາ ທິດລະຄັ້ງ ຈະຊ່ວຍກະຕຸ້ນໃຫ້ມີຄວາມຈຳທີ່ດີໄດ້.

 7. ໝາກງາ: ມີໂປຣຕີນສູງ ມີໄຂມັນດີ ແລະ ວິຕາມິນເອ, ນອກນັ້ນ ຍັງມີສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະລະທີ່ຊ່ວຍເພີ່ມສານອາຫານກະຕຸ້ນສະ ໝອງ, ແມັກນີຊຽມ ເຮັດໃຫ້ເລືອດໄປຫຼໍ່ລ້ຽງສະໝອງໄດ້ດີ ທີ່ເຕັມໄປດ້ວຍເສັ້ນໃຍອາຫານ, ມີປະລິມານໂປຣຕີນທີ່ເໝາະສົມ ລວມທັງມີໂອເມກ້າສູງ.

 8. ໝາກແອັບເປິ້ນ: ການດື່ມນໍ້າໝາກແອັບເປິ້ນມື້ລະ 2 ແກ້ວ ຫຼື ກິນໝາກແອັບເປິ້ນມື້ລະ 2-3 ໜ່ວຍ ມີສ່ວນຊ່ວຍເພີ່ມການສ້າງປະສາດໃນສະໝອງທີ່ມີຊື່່ວ່າ "ອະເຊທິລໂຄລີນ" ເຊິ່ງເປັນຕົວກໍານົດຄວາມສາມາດໃນການຈື່ຈຳ ແລະ ຍັງເພີ່ມປະສິດທິພາບໃນການຈຳຂອງສະໝອງ ຈຶ່ງຊ່ວຍໃນການຢັບຢັ້ງການເສື່ອມຂອງສະໝອງໄດ້.

 9. ຊ໊ອກໂກແລັດ: ຊ່ວຍກະຕຸ້ນສະໝອງ ມີສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະລະ ທີ່ຊ່ວຍລະບົບໄຫຼວຽນຂອງເລືອດ ແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບໃນການເຮັດວຽກຂອງສະໝອງໄດ້ ທີ່ສຳຄັນຊ່ວຍພັດທະນາຄວາມຈື່ຈຳໄດ້ເຖິງ 20%.

 10. ໝາກເລັ່ນ: ນອກຈາກຊ່ວຍບຳລຸງຜິວແລ້ວ ຍັງເປັນອາຫານທີ່ຊ່ວຍບຳລຸງສະໝອງໄດ້ດີ ເພາະໝາກເລັ່ນມີສານໄລໂຄປີນ ເຊິ່ງຊ່ວຍໃນການຕ້ານອະນຸມູນອິດສະລະ ຊ່ວຍປ້ອງກັນການເສື່ອມຂອງເຊວໃນຮ່າງກາຍ ແລະ ເຊວສະໝອງ ສະນັ້ນ, ຈຶ່ງຊ່ວຍປ້ອງກັນອາການຕ່າງໆ ທີ່ຈະເກີດຂຶ້ນກັບສະໝອງ. 

ກົດໝາຍແຫ່ງ ສປປ ລາວ

ຊົມເຊີມວັນສ້າງຕັ້ງ ພັກປະຊາຊົນປະຕິວັດລາວ ຄົບຮອບ 60 ປີ

ຊົມເຊີມວັນສ້າງຕັ້ງ ສປປ ລາວ ຄົບຮອບ 40 ປີ ຢ່າງສຸດໃຈ.

ປະທານ ໄກສອນ ພົມວິຫານ ຢືນຢົງໃນພາລະກິດປະຕິວັດຂອງພວກເຮົາຕະຫລອດໄປ

ກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຜູ້ແທນທົ່ວປະເທດ ຂອງ ພັກປະຊາຊົນ ປະຕິວັດລາວ

ເຊື່ອມຕໍ່ເວບໄຊສ

ເລກໂທ ສຸກເສີນ

ແຈ້ງ​ໄຟ​ໄໝ້ : 1190

   ຕຳຫຼວດ : 1191

ລົດ​ໂຮງໝໍ : 1195

​     ໄຟຟ້າ : 1199

  ນ້ຳ​ປະປາ : 1169

ໜ່ວຍກູ້​ໄພ : 1624