ຊົມເຊີຍວັນສ້າງຕັ້ງ ພັກປະຊາຊົນປະຕິວັດລາວ ຄົບຮອບ 64 ປີ ຢ່າງສຸດໃຈ.                                                                                                                                                                           ພັກປະຊາຊົນ ປະຕິວັດລາວ ທີ່ມີກຽດສະຫງ່າໝັ້ນຍືນ.                                                                                                                                                                               ຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຜູ້ແທນທົ່ວປະເທດ ຄັ້ງທີ X ຂອງພັກ ໃຫ້ປະກົດຜົນເປັນຈິງ.                                                                                                                                                                       ຊົມເຊີຍວັນສ້າງຕັ້ງ ສປປ ລາວ ຄົບຮອບ 43 ປີ.  

ວິທີ​ຜ່ອນຄາຍ​ຄວາມ​ເມື່ອຍ ຈາ​ກການ​ເຮັດ​ວຽກຢູ່.

ວິທີຜ່ອນຄາຍຄວາມເມື່ອຍ ຈາກການເຮັດວຽກຢູ່ໜ້າຈໍຄອມພິວເຕີມີດັ່ງນີ້.

        ທ່າທີ 1: ນັ່ງ​ເຮັດ​ໃຫ້ຫຼັງຊື່ ​ແລ້ວ​ອ່ຽງຄໍ​ໄປ​ດ້ານ​ໃດ​ດ້ານໜຶ່ງຊ້າໆ ຄື: ອ່ຽງຄໍ​ໄປ​ດ້ານ​ຊ້າຍ ​ແລ້ວ​ກໍ​ອ່ຽງ​ໄປ​ດ້ານ​ຂວາ ​ເຮັດ​ສະຫຼັບກັນ​ດ້ານ​ລະ 10 ວິນາທີ ກ່ອນ​ຈະ​ອ່ຽງຄໍ​ກັບ​ສູ່​ທ່າ​ເລີ່​ມຕົ້ນ.

         

ທ່າທີ 2: ນັ່ງ​ເຮັດຫຼັງຊື່ ຈາກ​ນັ້ນ​ໃຫ້​ຫັນ​ຫົວ​ໄປ​ດ້ານ​ໃດ​ດ້ານໜຶ່ງຊ້າໆ ​ເມື່ອ​ຮູ້ສຶກ​ຕຶງ​ທີ່​ບ່າ ​ແລະ ຄໍ​ໃຫ້​ຢຸດ​ຄ້າງ​ໄວ້ 10 ວິນາທີ ກ່ອນ​ຫັນ​ຫົວ​ກັບ​ມາ​ໃນ​ທ່າ​ເກົ່າ. ຖ້າ​ຫາກ​ວ່າ​ໃນ​ລະຫວ່າງ​ການ​ເຮັດ ຮູ້ສຶກ​ວ່າ​ວິນ​ຫົວ​ໃຫ້​ພັກ 5 ວິນາທີ ກ່ອນ​ເຮັດ​ທ່ານັ້ນອີກ​ຄັ້ງ, ຖ້າ​ຫາກ​ມີ​ອາການ​ອີກ ​ແນະນຳ​ໃຫ້​ໄປ​ປຶກສາ​​ແພດ.

          ທ່າ​ທີ 3: ນັ່ງເຮັດຫຼັງຊື່ ຍົກບ່າຂຶ້ນດ້ານເທິງຄ້າງໄວ້ 5 ວິນາທີ ແລ້ວປ່ອຍບ່າລົງ ຈະຮູ້ສຶກວ່າກ້າມເນື້ອບໍລິເວນບ່າຜ່ອນຄາຍ ໂດຍໃຫ້ເຮັດຊ້ຳກັນ 3-5 ເທື່ອ ສະຫຼັບປ່ຽນໄປ-ມາ.

          ທ່າທີ 4: ຢຽດແຂນຂວາອອກໄປດ້ານໜ້າ ປິ່ນຝາມືອອກນອກລຳຕົວ. ຈາກນັ້ນ, ໃຊ້ມືຊ້າຍດັນ ຫຼື ດັດນິ້ວມືຂວາ ໃຫ້ໂຄ້ງເຂົ້າຫາລຳຕົວ ທ່ານີ້ຈະເຮັດໃຫ້ແຂນສອກຕຶງ ແລະ ມີອາການຜ່ອນຄາຍ, ໃຫ້ເຮັດຄ້າງໄວ້ປະມານ 10 ວິນາທີ ແລະ ສະລັບອີກຂ້າງ. ແຕ່ຫາກເຮັດແລ້ວມີອາການມຶນຊາທີ່ມື ໃຫ້ຢຸດພັກ 5 ນາທີ ແລ້ວລອງເຮັດອີກ.

          ທ່າທີ 5: ນວດຝາມືຊ້າຍດ້ວຍນິ້ວໂປ້ຂວາ ໂດຍການກົດລົງໄປເທິງຝາມື ແລ້ວໝູນນິ້ວໂປ້ເປັນວົງມົນ 3 ຮອບ. ຈາກນັ້ນ, ເລື່ອນນິ້ວໂປ້ ໄປຈຸດອື່ນໆ ເທິງຝາມື ຈົນທົ່ວຝາມື ແລ້ວສະລັບໄປເຮັດອີກຂ້າງໜຶ່ງ ດ້ວຍວິທີດຽວກັນ ແຕ່ຄວນລະວັງ ຢ່າໃຫ້ກາຍເປັນການຖູ.

          ທ່າທີ 6: ໃຊ້ມືຂວາດຶງນິ້ວໂປ້ຊ້າຍເຂົ້າຫາໂຕ ຈົນຮູ້ສຶກຕຶງບໍລິເວນອົ້ງມື ແລະ ຂໍ້ນິ້ວໂປ້ ໃຫ້ກົດຄ້າງໄວ້ໃນທ່ານັ້ນ 5 ວິນາທີ ກ່ອນຈະປ່ຽນໄປເຮັດອີກຂ້າງໜຶ່ງ.

          ທ່າທີ 7: ເປັນການບໍລິຫານທັງ 2 ມືພ້ອມກັນ  ໂດຍເລີ່ມຈາກການກຳໃຫ້ແໜ້ນທີ່ສຸດ ຄ້າງໄວ້ 5 ວິ ນາທີ ແລ້ວປ່ອຍອອກຊ້າໆ ພ້ອມກາງນິ້ວໃຫ້ຫຼາຍທີ່ສຸດຄ້າງໄວ້ 5 ວິນາທີ ແລ້ວກັບມາຢູ່ໃນທ່າປົກກະຕິ. ຈາກນັ້ນ, ໃຫ້ເຮັດຊ້ຳອີກ 2-3 ເທື່ອ ຈະຊ່ວຍໃຫ້ຜ່ອນຄາຍບໍລິເວນຝາມື.

ກົດໝາຍແຫ່ງ ສປປ ລາວ

ຄໍາເຫັນຂອງ ທ່ານ ສຈ.ດຣ ກິແກ້ວ ໄຂຄຳພິທູນ ຫົວໜ້າ ຄອສພ ຕໍ່ເວັບໄຊສ

ຊົມເຊີຍວັນສ້າງຕັ້ງ ພັກປະຊາຊົນປະຕິວັດລາວ ຄົບຮອບ 64 ປີ

ຊົມເຊີມວັນສ້າງຕັ້ງ ສປປ ລາວ ຄົບຮອບ 43 ປີ ຢ່າງສຸດໃຈ.

ປະທານ ໄກສອນ ພົມວິຫານ ຢືນຢົງໃນພາລະກິດປະຕິວັດຂອງພວກເຮົາຕະຫລອດໄປ

ກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຜູ້ແທນທົ່ວປະເທດ ຂອງ ພັກປະຊາຊົນ ປະຕິວັດລາວ

ເຊື່ອມຕໍ່ເວັບໄຊສ

ເລກໂທ ສຸກເສີນ

ແຈ້ງ​ໄຟ​ໄໝ້ : 1190

   ຕຳຫຼວດ : 1191

ລົດ​ໂຮງໝໍ : 1195

​     ໄຟຟ້າ : 1199

  ນ້ຳ​ປະປາ : 1169

ໜ່ວຍກູ້​ໄພ : 1624